Dichter bij de klant

Persbericht d.d. 22-11-2021

Contargo opent vestiging in Polen

Containeroperator Contargo is nu ook in Polen vertegenwoordigd met een vestiging. In november ging het dochterbedrijf Contargo Intermodal Poland Sp.z o.o. van start. Het team onder leiding van de directeuren Marcin Czachorowski en Jürgen Albersmann gaat de activiteiten van Contargo in Polen verder uitbouwen.

De oprichting van een vestiging in Polen is het antwoord op de groeiende vraag naar containerdiensten in dit land. “Dit is voor ons de volgende stap om ons netwerk in Polen verder uit te breiden”, aldus Jürgen Albersmann, managing director van Contargo Intermodal Poland.  “Via onze nieuwe vestiging kunnen we ons netwerk in Polen eenvoudiger vergroten en specifieke diensten voor de Poolse markt ontwikkelen.”

Contargo Intermodal Polen biedt onder meer herpositionering van lege containers aan, reguliere of eenmalige containertransporten per spoor van Polen naar andere Europese landen en vrachtwagenvervoer van containers naar de Poolse zeehavens en de terminals in Malaszewicze en Brest.

“Op verzoek kunnen wij ook andere diensten voor het transport en de behandeling van containers verzorgen”, zegt Marcin Czachorowski, managing director Contargo Intermodal Poland. “Verder zijn we via het containerachterlandnetwerk van Contargo aangesloten op wereldwijde transportketens.”

2021_11_22_PB_Contargo_Polen.pdf Tonen Downloaden

Waterpeil

19-08-2022

Kaub 32 -2 LWT
Ruhrort 152 -3 LWT
Emmerich -2 +1 LWT

LWS information hier

Energietoeslagen

08-2022
09-2022

Meer informatie hier

TTFS Index

08-2022
09-2022

Meer informatie hier

Copyright © CONTARGO. Alle rechten voorbehouden.